سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
2دیتالاگر دما و رطوبت با پراب دمای اکسترنال ای زد مدل AZ 88395306001346310110
1فتومتر پرتابل سختی منیزیم HI96719306004284510110
بستن

درباره شرکت IKA آلمان (About IKA Company )

(IKA طراحی شده برای کارهای بی نقص !)


مقدمه:

کمپانی IKA با بیش از یک قرن سابقه


اکنون می توان  نگاهی به ۱۰۰ سال سابقه کاری کمپانی آیکا(IKA-Werke GmbH & Co. KG) در شهر شتاوفن (Staufen) در کشور آلمان انداخت.

این شرکت که در سال ۱۹۱۰ به عنوان تأمین کننده داروخانه ها و بیمارستان ها تاسیس شد ، در سال ۱۹۴۲ پس از بمب باران  شهر کلن به منطقه شتاوفن در برایزگاو(Staufen im Breisgau) منتقل شد. در آنجا به سرعت به عنوان رهبر بازار جهانی برای فن آوری آزمایشگاه و همچنین ماشین آلات پراکنده کننده (Dispergier) مثل هموژنایزر ، همزن و ورز دهنده های آزمایشگاهی توسعه یافت. امروزه بیش از ۸۰۰ نفر در IKA در هشت مکان در چهار قاره کار می کنند.

مهد کارهای امروز IKA در شهر قدیمی کلن بود است. در آنجا بازرگان کرت یانکه (Curt Janke) و داروساز ماکس کونکل (Max Kunkel) در ۱ ژانویه ۱۹۱۰ “Handelsgesellschaft Pharmischerbedarfsartikel Janke & Kunkel OHG” را تأسیس کردند. مشتریان اصلی آزمایشگاه ها ، داروخانه ها و بیمارستان ها بودند.

یانکه و کونکل از جنگ جهانی اول و سالهای بعد از آن که همراهبا تورم و بحران اقتصادی بود بواسطه محصولات و ایده های جدید جان سالم به در بردند. یک پایه الکترولیز پرسرعت ، همزن آزمایشگاهی ، صفحات گرمایشی (هات پلیت) و یک کالری سنج برای تعیین مقدار کالری سوخت ، بهترین فروش در آن زمان بودند. در سال ۱۹۲۹ هربرت و ویلفرید لیبریچ (Herbert and Wilfried Leiberich) به تیم مدیریتی و در سال ۱۹۳۱ رنه استیگلمن پدر(René Stiegelmann senior) به این شرکت پیوستند. خانواده های یانکل و کونکل در سال ۱۹۳۷ شرکت را ترک کردند.

 

ویسکومتر دیجیتال همراه با نرم افراز کامپیوتری مدل Lo-vi Advanced

در طی “شب ۱۰۰۰ بمب افکن” در ۳۱ مه ۱۹۴۲ ، بخشهای زیادی از کلن ، اتاقهای کار و تولید کمپانی Janke & Kunkel KG.   در زیر آوار و خاکستر قرار گرفتند. بسیاری از ماشین آلات از بین رفته ، تمام اسناد اداری و نقشه های فنی سوخته بودند. از آنجا که انتظار نمی رفت سریع بازسازی شود، سهامداران تصمیم گرفتند کار خود را در شتاوفن (Staufen) در جنوب بادن وورتمبرگ آغاز کنند. آنها ساختمانهایی را اجاره کردند و دوباره تجهیزات آزمایشگاهی را با نیروی کار کلن ساختند. اندکی قبل از پایان جنگ ، در آوریل ۱۹۴۵ ، اشتاوفن توسط فرانسه اشغال شد. رنه استیگلمن پدر به عنوان یک شهروند فرانسه به سرعت با مقامات اشغالگر ارتباط خوبی برقرار کرد. به این ترتیب ، این شرکت از تجزیه جلوگیری کرد و در زمان کمبود مواد توانست در مقیاس کوچک تولید کند. رنه استیگلمن به عنوان یک شهروند فرانسه ، به سرعت با دولتهای اشغالگر ارتباط خوبی برقرار کرد. به این ترتیب ، این شرکت از تجزیه جلوگیری کرد و در زمان کمبود مواد توانست در مقیاس کوچک تولید کند.

پس از اصلاحات ارزی در سال ۱۹۴۸ ، کمپانی Janke & Kunkel با یک برنامه تولید مدرن و توسعه یافته رونق اقتصادی را آغاز کردند. در مهمترین نمایشگاه تجارت بین المللی ، ACHEMA ، که مجدداً در سال ۱۹۵۰ برگزار شد بود ، برنامه کاملاً تازه شده شرکت Janke & Kunkel  برای اولین بار IKA نامگذاری شد. این اسم جدید از حروف اول شرکت  Janke & Kunkelنشات گرفته است. IKA  رونق گرفت و به زودی ساختمانهای کارخانه در مرکز Staufen در کنار هم قرار گرفتن. در سال ۱۹۶۵ این شرکت به یک ساختمان جدید بزرگ در منطقه صنعتی نقل مکان کرد.

رنه استیگلمن پسر در سال ۱۹۸۰ به مدیریت کمپانی Janke & Kunkel KG. یا IKA Mashinenbau  پیوست در سال ۱۹۹۱ مدیریت کلی شرمت را بر عهده گرفت. وی خطوط تولید را با توجه به آخرین فن آوری ها و – آنچه در این صنعت جدید بود – باز طراحی کرد. از آن زمان به بعد ، دستگاه های آبی و جذاب IKA تقریباً در همه آزمایشگاه های جهان چشم نواز هستند.


ویسکومتر دیجیتال همراه با نرم افراز کامپیوتری مدل ME-vi Advanced

صادرات همیشه نقش اساسی در کمپانی IKA داشته است و بنابراین این شرکت کارخانه هایی را در خارج از کشور آلمان هم تأسیس کرده است. اولین بار در سال ۱۹۸۵ در سینسیناتی (اوهایو) ، ایالات متحده آمریکا و امروز “IKA-Works, Inc.” در ویلمینگتون ، کارولینای شمالی مستقر است. در سال ۱۹۹۵ “IKA-Works Asia” در پایتخت مالزی کوالالامپور راه اندازی شد. در سال ۱۹۹۹ ، سومین مرکز تولید خارجی در گوانگژو چین افتتاح شد. در همان زمان ، شعبه فروش IKA در ژاپن تأسیس شد. در سال ۲۰۰۹ ، IKA هند ، که در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک دفتر فروش تاسیس شده بود ، تولید خود را آغاز کرد. IKA با داشتن دو شعبه جدید در برزیل و کره همچنان حضور خود را در بازارهای جهانی در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ گسترش داده است.

تحقیقات و توسعه در مقر اشتاوفن Staufen ادامه دارد. این همچنین جایی است که دستگاه های همزن ، مخلوط کن و ورز دهنده آزمایشگاهی برای صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی ساخته و طراحی می شود.

شرکت IKA با بیش از 100 سال سابقه فعالیت از پیشروان در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی است. این شرکت آلمانی در سال 1910 در شهر Staufen تاسیس گردید و در سال 1940 به شهر Staufen im Breisgau  انتقال پیدا کرد.
امروزه بیش از 9000 کارمند در 10 مکان و4 قاره برای نمایندگی های متعدد این مجموعه مشغول به کار هستند.

کمپانی IKA در طول این سال ها به بررسی و توسعه تکنولوژی‌های نوین و ارائه راهکارهای نوآورانه برای صنایع مختلف پرداخته است.

محصولات (IKA) دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و به همین دلیل نیز از انتخاب های مطمئن برای تجهیزات آزمایشگاه های کنترل کیفی، تحقیقاتی، محیط های آموزشی و صنعتی به شمار می روند. شعار این کمپانی نیز اشاره به دقت و کیفیت ساخت محصولات خود دارد:            (IKA طراحی شده برای کارهای بی نقص !)

در زیر به برخی از محصولات و خدمات اصلی این کمپانی اشاره کرده ایم:


میکسر ها و آسیاب های برند IKA :

 IKA میکسرها و آسیاب‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع تولید می‌کند. این تجهیزات از جمله مخلوط‌کننده‌ها، آسیاب‌های خشک و تر، میکسرهای دستگاهی و صنعتی است که برای کاربرد های مختلف از جمله آزمایشگاهی، فرآیند تولید و صنایع شیمیایی استفاده می‌شوند.

دستگاه های گرمایشی و سرمایشی برند IKA:

 شرکت IKA دستگاه‌های گرمایش و سرمایشی پیشرفته‌ای را تولید می‌کند. این تجهیزات شامل گرم‌کننده‌های آبی و روغنی، خنک‌کننده‌های آبی و همچنین سیستم‌های کنترل دما و ترموستاتیک، روتاری اواپراتور، سیرکولاتور و …می‌شوند که در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف برای کنترل دما و انجام فرآیندهای حرارتی استفاده می‌شوند.

خلوص‌سنجی و اندازه‌گیری : IKA

این مجموعه دستگاه‌هایی برای اندازه‌گیری و خلوص‌سنجی مواد را نیز تولید می‌کند که شامل اسپکتروفتومترها، فلوریمترها، کالریمترها و دستگاه‌های آنالیز مواد است که در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف برای ارزیابی و تجزیه‌ و تحلیل مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترازوها و تجهیزات اندازه‌گیری : IKA

ترازوها و تجهیزات اندازه‌گیری دقیق را تولید می‌کند. این شامل ترازوهای تحلیلی، ترازوهای تجربی، ترازوهای صنعتی و دستگاه‌های اندازه‌گیری pH و EC است که در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف برای اندازه‌گیری دقیق و تجزیه‌ و تحلیل مواد استفاده می‌شوند.

از دستگاه های دیگر تولید شده توسط این کمپانی می توان به انواع ورتکس و هات پلیت ساده و مگنت،انواع میکروپیپت، بیوراکتور ها و … اشاره کرد.

خدمات پس از فروشIKA  :

این مجموعه همچنین یک سیستم قوی از خدمات پس از فروش را به شما ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب، آموزش، تعمیر و تعویض قطعات یدکی می‌شود. با ارائه خدمات پس از فروش قوی و مستمر،IKA  به مشتریان خود اعتماد و رضایت بیشتری می‌بخشد.

شرکت IKA با تمرکز بر کیفیت، دقت و نوآوری تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی، توانسته است به عنوان یک نام برجسته در صنایع مختلف شناخته شود. ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و تکنولوژی مدرن، از ویژگی‌های بارز این کمپانی است.

IKA در حال حاضر سرمایه گذاری زیادی در توسعه طرح های جدید و خدمات بهتر برای مشتریان خود در Staufen می کند. رنه استیگلمن ، مالک و مدیر عامل ، با نگاهی خوش بینانه به آینده ، می گوید: “شرکت بین المللی ما با جایگاه بین المللی و با محصولات جدید ، قرن دوم خود را آغاز می کند.”


ویسکومتر دیجیتال همراه با نرم افراز کامپیوتری مدل Hi-Vi II Advanced

نمایندگی کمپانی IKA آلمان

نمایندگی IKA آلمان فناوری آزمایشگاهی IKA طیف گسترده ای از تجهیزات نوآورانه را برای کاربردهای بیشمار در تحقیق و توسعه ارائه می دهد. رهبران بازار به دلیل کاربردهای مختلف در مخلوط کردن، گرم کردن، تقطیر و خرد کردن آنها به فناوری اثبات شده ما اعتماد دارند. IKA با همزن های مغناطیسی، میکسرها، همزن های مکانیکی، شیکرها، هموژنایزرها، آسیاب ها، اواپراتورهای روتاری، کالری سنج، راکتورهای آزمایشگاهی و نرم افزارهای ویژه تولید شده.

دستگاه های کمپانی IKA برای کاربردهای آزمایشگاهی و آنالیز و همچنین محصولات کنترل دما جایگاه برتر در بازار جهانی را به دست آورده است
شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر از دستگاه ها و مواد مصرفی و راه اندازی تست های جدید در آزمایشکاه خود با کارشناسان ما درفروشگاه ايران صنعت در تماس باشید، مشاوران ما شما را به بهترین نحو و با کمترین هزینه ممکن راهنمایی میکنند. منتظر شما هستیم.

اميدوارم ازمطالب اين فروشگاه لذت برده باشيد.باتوجه به نوسانات بازار هم اكنون ميتوانيد كليه محصولات شركت IKA آلمان را در فروشگاه ايران صنعت سفارش گذاري و خريد فرماييد.



كليدواژه:

نمايندگي IKA آلمان، قيمت محصولات IKA آلمان در فروشگاه ايران صنعت، خدمات پس ازفروش محصولات IKA آلمان،  مشخصات IKA آلمان ،تاريخچه محصولات جديد IKA آلمان،


فروش يايان يك معامله نيست آغاز يك تعهد است


لينك خريد محصولات IKA آلمان در فروشگاه ايران صنعت


گرد آورنده : irsanat.com :( مهدی آقابالازاده )
تاریخ ارسال :  1402/11/04     
تعداد مشاهده :479
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : معرفی شرکتهای تولیدی


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 104
تاریخ :1403/2/19
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.